پمپ اسپری غلیظ پاش

شنبه 9 مرداد 1400
15:28
احسان زمانی

پمپ اسپری غلیظ پاش

پمپ غلیظ پاش یکی از پر مصرف ترین محصولات در صنعت آرایشی و بهداشتی است. این اسپری ها با دهانه های مختلف معمولا برای بسته بندی مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، لوسیون ها، کرم ها، شامپو و ... مورد استفاده قرار میگیرد.

پمپ غلیظ پاش را بطور معمول برای صابون مایع تولید و ساخته میشود و نیاز ما را برطرف میکند و بهداشت و آسانی در استفاده را به ما هدیه میدهد.

خرید عمده پمپ اسپری غلیظ پاش از تولید کننده های مختلفی و برندهای معتبر ، امکان پذیر است. اسپری غلیظ پاش در انواع مختلف از اشکال ، رنگ ها، سبک ها در بازار تولید و عرضه میشوند و هر شخص میتواند با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز خود آن را انتخاب کند.

پمپ اسپری های غلیظ پاش اختراعی هستند که صابون مایع را با استفاده از عملکرد مکانیکی ذخیره میکنند.

در اسپری های غلیظ پاش به طور معمول یک پمپ و بطری برای ذخیره صابون یا محصولات دیگر استفاده میشود و البته این پمپ به نازلی متصل است که بر روی دهانه بطری نصب شده است.

جنس پمپ اسپری غلیظ پاش

این محصول دارای جنس های مختلفی هستند اما به طور عمده از پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پلاستیک ساخته و عرضه میگردند و بعضی از آنها یکبار مصرف هستند و بعضی دیگر را میتوان چندین بار استفاده کرد. این محصول براحتی قابل استفاده است و برای هزاران بار استفاده قابل اطمینان طراحی میشود. این پمپ ها یک نی بلند دارند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان میتوانند به آخرین قطعه محصول دسترسی داشته باشند.

یکی دیگر از انواع پمپ اسپری های غلیظ پاش ، محتویات درون بطری را بصورت کف تولید میکند و به آنها پمپ فوم نیز گفته میشود. برای انتخاب پمپ ها زاویه پاشش آنها نیز مهم است.

تاریخچه پمپ غلیظ پاش

پمپ های غلیظ پاش برای اولین بار در اوایل دهه 1800 برای اهداف بهداشتی و راحتی در بیمارستان ها ساخته شد. این محصول به همراه صابون مایع در سال 1865 ثبت اختراع شد ، هرچند که زودتر از این سال از آن در بیمارستانها استفاده میشد. یک قرن بعد یعنی در سال 1980 بطور عمده تولید و در بازار عرضه شد و در اختیار عموم مردم قرار گرفت.

ساخت و تولید پمپ غلیظ پاش هم اکنون به یک تجارت معمول و رایج تبدیل شده است. نیاز مصرف کننده و بازار به این محصول هر روز افزایش می یابد لذا انواع پمپ اسپری در بازار موجود است.

کاربردهای این محصول

  • محصولات مراقبت از پوست مانند مایع رطوبت
  • محصولات تمیزکاری مثل شیشه پاک کن و ...
  • اسپری درمانی پزشکی
  • برای محصولات مو
  • محصولات مراقبت ضد آفتاب
  • استفاده در آشپزخانه

انواع پمپ غلیظ پاش

  • پمپ غلیظ پاش دهانه 18
  • پمپ غلیظ پاش دهانه 20
  • پمپ غلیظ پاش دهانه 24
  • پمپ غلیظ پاش دهانه 28

[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مطلب ازاد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]