استفاده از چربی بدن در زیبایی

سه شنبه 30 شهريور 1400
11:44
احسان زمانی

استفاده از چربی بدن در زیبایی


استفاده از تزریق چربی برای ازبین‌بردن چین‌و‌چروک‌های پوست در سال‌های اخیر کاربرد بسیار فراوانی یافته و خیلی از افراد امروزه برای جوانترشدن و حفظ اعتمادبه‌نفس در محیط‌ کار و زندگی خود اقدام به تزریق چربی می‌کنند. عموماً تزریق چربی برای ازبین‌بردن چین‌و‌چروک‌های پوستی و جایگزینی چربی‌های ازدست‌رفته انجام می‌شود. افزایش سن و همچنین نگهداری نامناسب پوست و در معرض نور خورشید قرارگرفتن و ... از عوامل مهم آسیب‌دیدن پوست به‌شمار می‌روند. همچنین با افزایش سن به‌مرور خط بلند و عمیقی کنار بینی و لب‌ها ایجاد می‌شود که به آن خط لبخند می‌گویند. غالباً این خط ظاهر خوبی به شما نمی‌دهد و افراد از وجود این خط ناراضی‌اند.

مزایا و معایب

به‌طور کلی می‌توان گفت اگرکه شما تزریق ژل را در مراکز معتبر انجام‌دهید مشکلی برایتان پیش نخواهد‌آمد. واضح است که مزیت اصلی این روش ارزان بودن و عوارض بسیار کم آن است. همچنین در این روش نیازی به پانسمان و بستری‌شدن وجودندارد. درمورد معایب این روش شاید بتوان به حساسیت و آلرژی و یا نامتقارن شدن دو طرف صورت اشاره کرد که همین عوارض هم تنها در صورتی به‌وجود می‌آیند که شما به مراکز نامعتبر مراجعه‌کنید. پس به شما توصیه می‌کنیم که قبل از تزریق حتماً در مورد مراکز معتبر و غیرمعتبر این کار تحقیق کافی را انجام‌دهید تا در آینده با مشکل مواجه نشوید که البته پیشنهاد ما برای شما تزریق چربی در اصفهان می باشد به جهت پزشکان حاذقی که دارد .

قبل از تزریق این توصیه‌ها را جدی بگیرید

  • اگر دارو یا قرص خاصی مصرف می‌کنید به پزشک اطلاع دهید.
  • اگر حساسیتی دارید به پزشک اطلاع دهید.
  • به‌هیچ‌وجه هنگام مراجعه برای عمل تزریق ژل از مواد آرایشی استفاده ‌نکنید.
  • حداقل یک هفته قبل از عمل از مصرف الکل، سیگار، قلیان و نیز داروها و مواد رقیق‌کننده خون خودداری کنید.

در این روش که برای جوانسازی از بافت چربی خود فرد از قسمت هایی از بدن که چربی های مناسب و ماندگاری بالایی برای انجام این کار دارند استفاده می شود = چربی هایی مثل (کنار ران ، دور ناف ، قسمت داخلی کشاله ران ، دور زانوها )


نکته : در این روش جراحی به صورت بی حسی موضعی انجام می شود اما کلیه شرایط یک عمل جراحی در آن باید رعایت شود.


بعد از استخراج چربی از قسمت مورد نظر چربی برای انتقال به بخش مورد نیاز چربی در بدن آماده می شود سپس این چربی ها را به کمک میل های کوچکی که کانول نام دارند به صورت تزریق می کند معمولاً در این روش بخش مورد نظر تا چند روز کبودی و تورم وجود دارد و سپس برطرف خواهد شد .


[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مطلب ازاد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]