از پلاسما برای درمان چه مشکلاتی استفاده می شود؟

سه شنبه 30 شهريور 1400
12:38
احسان زمانی

از پلاسما برای درمان چه مشکلاتی استفاده می شود؟


پلاسما در اصفهان به چه طریقی انجام می شود؟ ضرورت انجام پلاسما چیست؟ منظور از پلاسما جت چه می باشد؟ هزینه پلاسما چقدر است؟ از پلاسما برای درمان چه مشکلاتی استفاده می شود؟ چرا اکثر افراد از پلاسما تراپی برای افتادگی صورت و فرم دهی بینی و سایر مشکلات صورت استفاده می کنند؟

برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با پلاسما با ما همراه باشید.

پلاسما تراپی چیست؟

پلاسما یک روش غیر تهاجمی می باشد که اکثراً برای زیباسازی و جوانسازی صورت استفاده می‌شود.

و اکثراً کسانی که دچار افتادگی پلک یا پوست هستند به راحتی می توانند با استفاده از پلاسما جذابی و زیبایی صورت خود را چندین برابر کنند.

در حالت کلی برای پلاسما تراپی از بی حسی استفاده می شود و یک روش غیر تهاجمی است که باعث شده است تا نیازی به انجام استفاده از تیغ و یا لیزر جهت برش نباشد.

امروزه با توجه به اینکه درمان افتادگی و شلی پوست و پلک، طرفداران بسیار زیادی دارد و همیشه افراد خواهان این هستند تا با استفاده از روش های سریع و بدون درد زیبایی صورت خود را چندین برابر نمایند به همین دلیل پلاسما تراپی یا بلفاروپلاستی که یک روش غیر جراحی است توجه اکثر افراد را به خود جذب کرده است.

که خوشبختانه امروز وجود کلینیک های زیبایی در اصفهان که با استفاده از متد های جدید اقدام به زیبایی و جوانسازی صورت می‌کنند بسیار زیاد است و می توان گفت بهترین پزشکان زیبایی در این شهر مشغول به فعالیت هستند.

دلیل استفاده از پلاسما چیست؟

استفاده از پلاسما باعث آزاد شدن الکترون ها می شود و تاثیر فوق العاده عالی بر روی پوست دارد.

و به گونه ای باعث می شود تا خیلی راحت بتوان اکثر مشکلات پوستی افراد مخصوصا در بخش صورت را برطرف کرد.

در واقع استفاده از پلاسما باعث می‌شود تا لایه های زیرین پوست به صورت اتوماتیک جمع شوند و این مورد نیز باعث میگردد تا دیگر نیازی به انجام برش با استفاده از تیغ یا لیزر نباشد.

که در حالت کلی برای هر جلسه پلاسما پلاسما حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز است که با زدن کرم بی حسی انجام می‌شود .

و بیماران به راحتی بعد از هر جلسه می‌توانند نتیجه را مشاهده کنند، که در حالت کلی شرایط بیمار در واقع میزان افتادگی و نوع پوست مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که مشخص کننده تعداد جلسه درمانی می باشد.

چه افرادی بهتر است از روش پلاسما استفاده کنند؟

تمام کسانی که از روش‌های تهاجمی و انجام عمل های جراحی ترس دارند به راحتی می توانند با پلاسما بسیاری از مشکلات پوستی خود را برطرف کنند.

کسانی که دچار افتادگی یک طرفه در صورتشان هستند و انجام عمل جراحی می‌تواند باعث عدم تقارن گردد. همچنین کسانی که بیماری های خونریزی دارند و داروهایی مانند وارفارین مصرف می نمایند.

همچنین کسانی که مشاغل کاری بسیار زیادی دارند و نمی‌توانند دوره نقاهت را سپری نمایند

و خواستار استفاده از روشهای سریع و تأثیرگذار هستند تا بتوانند به فعالیت روزانه خود ادامه دهند.

افرادی که قبلا جراحی های ناموفق داشته اند و می خواهند چشمانشان حالت متقارن پیدا کنند، می توانند از پلاسما استفاده نمایند.

افرادی که انحراف و افتادگی بسیار کمی در صورت یا پلک هایشان وجود دارد، و قصد ترمیم دارند.

در حالت کلی انجام پلاسما تراپی هیچگونه عوارضی برای بیماران ندارد و تمام کسانی که تاکنون پلاسما تراپی را انجام داده اند از نتیجه نهایت رضایت را داشته‌اند.

که بعد از انجام پلاسما تورم و قرمزی پلک یکی از عادی ترین مواردی است که رخ می‌دهد که تا چند روز بعد از انجام عمل برطرف میگردد.

منظور از پلاسما جت بینی چیست؟

پیشرفت تکنولوژی و وجود متدهای بسیار گسترده و متنوع باعث شده است تا تمام کسانی که می‌خواهند زیباسازی و رفع مشکلات صورت و یا ترمیم و مشکلات بینی را انجام دهند به راحتی میتوانند از روش پلاسما استفاده نمایند.

در واقع استفاده از پلاسما برای زیباسازی بینی یکی از متدهای است که امروزه اکثرا استفاده می‌شود.

و به گونه‌ای پلکسر بینی نیز بیان می گردد که تاثیر العاده بالایی در زیبایی افراد دارد و تمام کسانی که از ظاهر بینی خود راضی نیستند و از انجام عمل جراحی ترس دارند به راحتی می‌توانند مشکلاتی که در بینی‌شان وجود دارد را با استفاده از پلکسر پلاسما برطرف نمایند.

حتی کسانی که دارای بینی گوشتی هستند می توانند با استفاده از روش پلاسما اقدام به کوچک کردن بینی نمایند.

که خوشبختانه در حال حاضر در شهر اصفهان کوچک کردن بینی توسط پزشکان حرفه‌ای با روش پلاسما به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود و هزینه بسیار مناسبی دارد.

روند کار بدین صورت است که تمام بینی های گوشتی و غضروفی به مرور زمان و با تقویت نمودن بافت و کوچک می‌شود که میزان تورم ایجاد شده بعد از انجام عمل در بینی های گوشتی بیشتر است.

لازم به ذکر است که جزو مقرون به صرفه ترین روش ها است که نیاز به دوره نگاهت طولانی ندارد و می تواند یک جایگزین عالی برای عمل های جراحی باشد.


پلاسما جت چیست؟

پلاسماجت یا همان پلکسر یکی از موثرترین روشها است که برای جوانسازی صورت استفاده می گردد

و همچنین امکان رفع تمامی چین و چروک و افتادگی صورت با استفاده از پلاسماجت امکان پذیر است.

در واقع پلاسما جت باعث تحریک کلاژن سازی و زیاد شدن استحکام پوست می گردد.

و با مدنظر قرار دادن این موضوع که افزایش سن یکی از مهم‌ترین مواردی است که باعث ایجاد چین و چروک و پیری در افراد می شود

در این حالت تمام کسانی که می‌خواهند زیبایی و جوانی پوست صورت خود را حفظ نمایند به راحتی با انجام پلکسر این امکان برایشان به وجود می آید تا از پیری زودرس جلوگیری نمایند.

در واقع سوزن هایی که در دستگاه پلاسما استفاده می شود بسیار نازک هستند و در نتیجه شما بدون هیچ گونه درد و سوزش می توانید لیفت صورت را به بهترین شکل ممکن انجام دهید که در واقع برای اصلاح فرم بینی گوشتی نیز از این متد استفاده می گردد.

مراحل انجام پلاسمای بینی چگونه است؟

بعد از معاینه بیمار توسط پزشک بی حسی موضعی انجام می گردد و با استفاده از سوزن هایی که در دستگاه پلاسما وجود دارد اقدام به جمع کردن پوست می شود.

سپس حجم بینی های گوشتی کاهش یافته و امکان کوچکتر کردن بینی امکان پذیر می‌شود.

در واقع سوزن هایی که در دستگاه وجود دارد باعث انقباض و سفت شدن فیبرهای پوستی می گردد.

همچنین گرمای منقل شده توسط دستگاه به محل ، بحث کلاژن سازی را فعال می‌کند و این مورد باعث از بین رفتن گوشت های زیر پوست میگردد.

که در حالت کلی حداقل سه جلسه برای پلاسما جت بینی نیاز است و مدت زمانی که برای بهبود نیاز است حدود ۱۰ روز می باشد.

و از جمله مراقبت هایی که بعد از انجام پلکسر بینی باید رعایت شود این است که نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرید.

حداقل دو هفته باید به این مورد توجه نمایید در صورتی که مجبور به بیرون رفتن از منزل هستید حتماً باید از کرم‌های ضدآفتاب و کلاه استفاده کنید.

لازم به ذکر است که استفاده از لوازم آرایشی ۲۴ ساعت بعد از انجام پلاسما ممنوع می باشد.

همچنین باید از دوش آب گرم و یا سونا اجتناب کنید.

تمام مواردی که باید به صورت کامل رعایت گردد توسط پزشکان به بیماران توصیه می گردد و شما در صورت رعایت کردن نکات بیان شده توسط پزشکتان می توانید نتایج عالی را کسب کنید.


بهترین مرکز پلاسما

اصفهان یکی از شهرهایی است که پیشرفته فوق العاده عالی در زمینه ارائه خدمات زیبایی و پزشکی کرده است و در حال حاضر بهترین پزشکان و بهترین تجهیزات و دستگاهها در کلینیک های زیبایی در شهر اصفهان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

و به گونه‌ای می‌توان گفت به مهمترین قطب زیبایی کشور تبدیل شده است که امروز اکثر کسانی که خواهانه جوانسازی پوست خود هستند و یا خواهان کوچک کردن بیمه با استفاده از متدهای مختلف مانند پلاسما هستند،مراجعه به پزشکان موجود در شهر اصفهان را ترجیح می‌دهند.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که از روش‌های تهاجمی و انجام عمل های جراحی ترس دارید و میخواهید چین و چروک پوست خود را برطرف نمایید و یا شلی افتادگی پوست و از بین ببرید یا اقدام به کوچک کردن بینی خود کنید.

در این حالت استفاده کردن از پلاسماجت می تواند یک انتخاب فوق العاده عالی باشد که اگر توسط پزشکان حرفه‌ای انجام شود در این حالت می تواند بهترین نتیجه را برای بیمار ایجاد نماید.


خوشبختانه هزینه پلاسما تراپی در اصفهان بسیار مناسب است و تمام کسانی که تاکنون در بحث پلاسما تراپی را برای جوانسازی و رفع مشکلات صورت و پوست خود انجام داده اند نهایت رضایت را داشته اند.

و بیماران نباید نگرانی در رابطه با هزینه داشته باشید چون معمولاً تمام کلینیک ها و مراکز زیبایی جلب رضایت مشتری را در اولویت کار خود قرار داده اند، به همین دلیل هزینه خدمات ارائه شده به حدی مناسب می باشد که امکان پرداخت آن برای تمام بیماران به راحتی امکان پذیر است.


اگر شما هم قصد جوانسازی پوست خود را دارید و می خواهید در سریعترین زمان ممکن با حداقل هزینه بهترین نتیجه را کسب کنید، در این حالت انجام عمل پلاسما تراپی در کلینیک های زیبایی اصفهان را توصیه می کنیم.


[ بازدید : 34 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مطلب ازاد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]